loading...
ترفند های کامپیوتر و موبایل

The Last Remnant  (1).jpgدانلود در پارت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود

نام بازی: The Last Remnant - Fullpack
پلتفورم : pc
ژانر:نقش آفرینی
سال انتشار: Mar 24-2009
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Square Enix
نوع فایل: ISO
توسعه یافته : Square Enix
درجه بندی سنی : M

بازی زیبای The Last Remnant - Fullpack یکی از برترین بازی های منتشر شده در سال 2009 میباشد.این بازی در دو دی وی دی و در سال 2009 توسط کمپانی Square Enix منتشر و حمایت شد.این بازی داستان فوق العاده ای دارد.یک داستان افسانه ای ...!!داستان: در دوران باستان و قدیم آثار باستانی اسرار آمیزی به عنوان تنها اثار باقی مانده از جهان کشف شده اند.آن ها برای بدست آوردن این ها دندان تیز کرده اند.و بر همین اساس هیت که نظم جهان را مختل کردند. کسانی که قبلا مردم را رهبری میکردند حاضر نمیشدند تا بر کار گذشته خود باز گردند.داستان آغاز میشود.راش با خواهرش در جزیره ای دور افتاده و بدور از هرگونه جنگ و خونریزی در حال زندگی کردن میباشند.یک روز که شاهد ربوده شدن خواهرش توسط بیگانگان بود .... !!!! او برای نجات خواهرش هر کاری میکند.......!!!! بازی از گیم پلی فوق العاده ای برخوردار میباشد.با این که بازی در سال 2009 منتشر شده است اما توجه کنید که این بازی گرافیک خیره کننده ای دارد که از عکس هایی که در ادامه مطلب گذاشته ام این امر کاملا مشخص میباشد.حقیقتا گرفیک خیره کننده ای دارد. چنین بازی ای احتیاج به یک موسیقی متن و صدا گذاری عالی میباشد که همین امر را نیز در بازی شاهد هستیم.جالب است بدانید که گرافیک این بازی را با بازی های امروزی مقایسه میکنند. بازی هایی که با چاشنی تخیل روبه رو میشوند معمولا از استقبال خوبی روبه رو میشوند که شایسته چنین استقبالی نیز هستند.بازی دارای یک سری ویژگی میباشد که در زیر ذکر میکنیم:
1-بازی دارای گیم پلی فوق العاده میباشد
2-گرافیک عالی و صداگذاری مطلوب
3-داستان جذاب و افسانه ای
4-کاربرد سلاح های فوق العاده مرتبط با موضوع و داستان بازی

دانلود بازی زیبای The Last Remnant - Fullpack به همراه مشخصات سیستمی و راهنمای نصب در ادامه مطلب...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

30عکس بسیار زیبا و با کیفیت با موضوع های متنوع

این مجموعه از تصاویر با موضوعات متنوع و با کیفیت بسیار بسیار بالا برای دانلود آماده شده است.فرمت تصاویر jpg بوده ودر رزولوشن های بسیار بالا می باشد.از این تصاویر میتوانید در دسکتاپ خود و همچنین طراحی های خود استفاده کنید.هم اکنون میتوانید این مجموعه را از سایت دریافت نمایید.

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

The Universe-cover.jpg

مستند ( کهکشان) برای اولین بار با کیفیت Bluray

زیرنویس فارسی برای این مستند اضافه شد

امروز با یک مجموعه فوق العاده زیبا، در خدمت دوستداران عالم نجوم و کهکشان هستیم.
مستند زیبای The Universe در5 فصل توسط شبکه history تهیه شده است که امروز فصل 1 این مجموعه را برایتان آماده کرده ایم
.انسان در قدیم از وقتی که به ستاره های آسمانش نگاه کرد کم کم به درک گسترده ای از جهان هستی و عالم کهکشان ها دست یافت و به سرعت در حال پیشرفت و کشف حقایق جدید می باشد.ما در حدود یک قرن پیش توانستیم پی در اسرار فراتر ازجو ببریم
در این فصل شما به پیشرفت و گسترش ستاره شناسی پی خواهید برد، این فصل در 14 قسمت با استفاده از انیمیشن های پیشرفته و جذاب برای شما تهیه شده است تا درک لحظه های بزرگ ستاره شناسی و آخرین اکتشافات آسمانی برایتان میسر شود.به وسیله بازسازی کامپیوتری که بسیار واقع بینانه است ، شما به دیدار یک سیاه چاله ،پرسه زدن در سطح مریخ و شیرجه زدن درونخورشید خواهید پرداخت و نیز سوال های مطرح می شود که آیا ما به تنهایی زندگی می کنیم؟ آیا جایی خارج از زمین وجود دارد که بتواند از حیات بشر پشتیبانی کند؟ آیا واقعا چایی مثل خانه وجود دارد؟

قسمت ها به شرح زیر می باشند:

1- Secrets of the Sun

2- Mars the Red Planet

3- The End of the Earth

4- Jupiter the Giant Planet

5- The Moon

6- Spaceship Earth

7- The Inner Planets Mecury and Venus

8- Saturn Lord of the Rings

9- Alien Galaxies

10- Life and Death of a Star

11- The Outer Planets

12- The Most Dangerous Place in the Universe

13- Search for ET

14- Beyond the Big Bang


این مستند با کیفتBluRay برای شما عزیزان آماده شده است

فصل دوم این مستند اضافه شد...جهت دانلود اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود هر قسمت و دیدن تصاویر آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید


Portable_Banner_Design_Studio_v5.0_www.mihanNetworknload.com.jpg
ساخت بنر در یکی از اموری است که نیاز به دانش و تجربه قبلی در این زمینه دارد و سازندگان بنرهای حرفه ای عمومأ با نرم افزارهای گرافیکی مختلف آشنایی کامل دارند و از تجربه بالایی نیز برخوردارند. اما اگر شما نیز به ساخت بنرهای حرفه ای علاقه مند هستید اما با نرم افزارهای گرفیکی و یا فلش آشنایی ندارید و تجربه کاری ندارید می توانید از نرم افزار Banner Design Studio بهره مند شوید چراکه این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی ساده ، کاربرپسند و در عین حال کامل و قدرتمند ، امکان طراحی بنرهای حرفه ای را به شما می دهد. شما برای استفاده از این نرم افزار نیاز به هیچگونه دانش و تجربه قبلی ندارید. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا بنرهای حرفه ای ثابت و یا متحرک را طراحی کنید و آنها را با 14 فرمت مختلف ذخیره نمایید که این امکان تا حد زیادی محدودیت استفاده از بنر را برطرف خواهد کرد. می توانید از بیش از 500 مدل از پیش طراحی شده این نرم افزار استفاده نمایید و یا خود بنر مورد علاقه خود را با استفاده از اشکال هندسی مختلف ، اضافه کردن عکس و متون دلخواه و استفاده از امکانات بیشمار نرم افزار طراحی نمایید. آخرین ورژن نرم افزار فوق الذکر را می توانید به صورت پرتابل (قابل حمل) از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

FantaMorph.5.0.5_www.mihanNetworknload.com.jpg
قطعأ شما نیز تاکنون با انیمیشن ها و قطعات ویدیویی مواجه شده اید که در آن یک تصویر به آرامی تغییر می کند و به تصویری دیگر تبدیل می شود (به عنوان مثال تغییر چهره از یک فرد به فرد دیگر). FantaMorph نام نرم افزاری است که امروز با آن آشنا می شوید. این نرم افزار به شما امکان ساخت انیمیشن ها و فیلم های این چنینی را می دهد تا با ترکیب تصاویر و قرار دادن انها در پشت سر هم ، یک ویدیو و یا انیمیشن زیبا بسازید. در ساخت طرح مورد نظر خود می توانید از افکت های زیبای نرم افزار نیز بهره مند شوید تا خروجی کار شما هرچه زیباتر جلوه کند. همچنین در برای اضافه کردن عکس های خود به نرم افزار محدودیتی وجود ندارد چراکه این نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های گرافیکی پشتیبانی می کند. در نهایت نیز می توانید نتیجه کار خود را به صورت فایل اجرایی ، اسکرین سیور ، فلش ، فایل ویدیویی و GIF ذخیره نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

ADOBE.AFTER.EFFECTS.CS5.ESD.X64.ENGLISH_[www.MihanNetworknload.com].jpg
ادوبی یکی از بزرگ ترین کمپانی های نرم افزاری دنیاست که تاکنون محصولات موفق بسیاری را تولید و روانه کرده است. یکی از محصولات محبوب و البته پرکاربرد این شرکت نرم افزار Adobe After Effects است. این نرم افزار به کاربران امکان طراحی تصاویر متحرک را با افکت های مختلف می دهد. برای استفاده از این نرم افزار محدودیتی وجود ندارد و می توان در امور مختلف از آن بهره مند شد. فیلم ، کارتون ، ویدیوهای موبایل و اینترنت از جمله مواردی است که می توان از این نرم افزار در آنها استفاده کرد. می توانید بر روی فیلم ها و فایل های ویدیویی خود با فرمت های مختلف ، افکت های جذاب ایجاد کنید و برای زیبایی آنها بیافزایید و در نهایت ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما یکی از مشخصات همیشگی نرم افزارهای شرکت ادوبی نیز در این نرم افزار از یاد نرفته و آن امکان استفاده کاربران کاربران حرفه ای و مبتدی است که هرکدام می توانند با توجه به نیاز و دانش خود از امکانات نرم افزار بهره مند شوند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید


Autodesk_3DS_Max_2011_www.MihanNetworknload.com-1.jpg
دانلود رايگان جديد ترين و کاملترين نسخه نرم افزار Autodesk 3DS Max ويژه طراحان مدل هاي سه بعدي و انيميشن سازي
در پست امروز وب سايت ميهن دانلود نرم افزار بسيار پرطرفداري را ويژه طراحان مدل هاي سه بعدي و انيميشن سازي آماده کرده ايم. نرم افزار 3DS Max از جمله نرم افزار هاي مشهور و بسيار پيشرفته طراحي و انيميشن سازي مي باشد. اين برنامه ساخت کمپاني معروف Autodesk بوده که قطعآ ساير نرم افزارهاي معروف اين شرکت مانند اتوکد را مي شناسيد. شما با استفاده اين نرم افزار به راحتي مي توانيد از طرح هاي ساده ي گرافيکي خود يک مدل سه بعدي بسيار زيبا بسازيد. اين برنامه به دليل داشتن ابزارهاي بسيار پيشرفته در ساخت بازي هاي رايانه اي و همچنين طراحي و خلق جلوه هاي ويژه در فيلم ها و بسياري از پروژه هاي عظيم ديگر که به خلق يک مدل سه بعدي حرفه اي نياز است استفاده مي شود. همچنين از اين برنامه مي توان براي ساخت انيميشن، ميکس و تدوين و متحرک سازي نيز بهره گرفت. در واقع تمامي ابزارهايي که شما براي ايجاد تصاوير شفاف و با کيفيت جهت شبيه سازي مدل هايي همچون مو، لباس و ساير قسمت ها نياز داريد در اين برنامه قرار دارد. از ديگر امکانات اين نرم افزار میتوان به امکان ساخت و طراحي نماي سه بعدي از يک ساختمان اشاره نمود در واقع مهندسان رشته ي عمران به راحتي ميتوانند نقشه ي يک ساختمان را که با ديگر نرم افزار اين شرکت يعني اتوکد طراحي کرده اند وارد نرم افزار 3DS Max کنند و سپس اقدام به طراحي مدل سه بعدي از ساختمان مورد نظر خود نمايند. يکي ديگر از قابليت هاي اين برنامه طراحي ماتريال ها يا همان اجسام مشبک با وضوح بسيار بالا با استفاده از نگاشتهاي جا به جايي می باشد. علاوه بر این با استفاده از ويراشگر منحصر به فرد اجسام مي توان مدل هايي با انواع بافت ها و اندازه هاي واقعي و پيچيدگي زياد به دست آورد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

تعداد صفحات : 268

درباره ما
خوش آمدید نظر بدهید عضو بشوید جایزه بگیرید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1870
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 253
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 366
  • آی پی دیروز : 186
  • بازدید امروز : 780
  • باردید دیروز : 1,338
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,118
  • بازدید ماه : 2,118
  • بازدید سال : 196,963
  • بازدید کلی : 2,139,462
  • کدهای اختصاصی